دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل UBio-X Pro2

ویژگی محصول :

  •  کیفیت بالا در ساختار ظاهری

  •  کنترل تردد ثبت چهره و اثر انگشت

  •  پشتیبانی از سیستم پیشرفته (VOIP)

  •  نمایشگر تمام رنگی 5 اینچ لمسی

گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا

79,000,000 تومان

گارانتی پالیز افزار: 12 ماه

x
توجه: به دلیل تغییر نوسانات ارز لطفا قبل از خرید با کارشناسان مجموعه فروشگاه ماشین های اداری شاهرخی (اداری مالز) در ارتباط باشید.

دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل UBio-X Pro2

دستگاه های حضور و غیاب درواقع به عنوان یکی از سیستم های بکار گرفته شده در دفاتر اداری و سازمانی در راستای کمک به ساماندهی منابع نیروهای انسانی این ارگان ها شناخته می شوند که با توجه به کاربرد تاثیرگذار این دستگاه ها، برندهای متعددی هر روزه دست به طراحی و تولید مدل های جدید آن ها می زنند که در این وهله میخواهیم به معرفی یکی از محبوب ترین دستگاه های حضور و غیاب یعنی مدل (XPro2) تولیدی برند (UBio) بپردازیم.

مشخصات کلی

دستگاه حضور و غیاب مدل (UBio-X Pro 2) یکی از جدیدترین تولیدات شرکت کره ای (Virdi) به شمار می رود که با ساختار ظاهری به ابعاد (56.4*149.7*208) میلی متر و تنها با 1.2 کیلوگرم وزن از قابلیت های شاخص کنترل تردد، تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتی بدون تماس بهره می برد.

این دستگاه از لحاظ ساختار و مشخصات ظاهری دارای صفحه نمایشی لمسی و رنگی 5 اینیچی از نوع (TFT LCD) جهت نمایش اطلاعات هویتی و نحوه عملکرد بوده و جهت انجام فرآیند تشخیص چهره به دو دوربین رنگی و دید در شب (Color & IR) مجهز می باشد، همچنین سنسور اثر انگشت تعبیه شده در این دستگاه نیز از نوع نوری است.

مشخصات فنی

دستگاه (Virdi UBio-X Pro 2) به نوعی نسل جدیدی از دستگاه های حضور و غیاب و کنترل تردد است که همانطور که گفتیم قادر است فرآیند ثبت هویت را از روش های مختلف تشخیص چهره، اثر انگشت و کارتی بدون تماس انجام دهد.

دستگاه حضور و غیاب فوق از یک پردازنده چهار هسته ای از نوع (Coretex A9) با سرعت یک گیگاهرتز و یک پردازنده دو هسته ای از نوع (Coretex A7) با سرعت 900 مگاهرتز بهره می برد و فرآیند شناسیایی چهره و اثر انگشت در این دستنگاه با سرعت فوق العاده زیر یک ثانیه یا بطور دقیق تر (0.7) ثانیه انجام می گیرد، ابعاد منطقه اسکن اثر انگشت نیز در اندازه (19*15.5) میلی متر تحت رزولوشن 500 dpi تعیین شده است.

دستگاه حضور و غیاب ویردی مدل UBio-X Pro2

یکی از پارامترهای مهم در قابلیت های فنی یک دستگاه حضور و غیاب درواقع حافظه داخلی آن جهت ثبت رکوردهای هویتی است، لذا در مدل مورد نظر ما نیز حافظه داخلی قابلیت ثبت و بایگانی 20 هزار شناسایی چهره، 100 هزار اثر انگشت و همچنین ذخیره و نگهداری 10 میلیون رکورد تردد را دارد.

دستگاه حضور و غیاب مدل (UBio-X Pro 2) جهت شناسایی چهره در محیط های تاریک به سنسور مادون قرمز و برای شناسایی چهره و عکس برداری در حین تردد به دو دربین داخلی مجهز می باشد، از سوی دیگر این دستگاه ضمن تجهیز به سنسور نوری ضد خش و ضد تقلب، توانایی شناسایی چهره تا فاصله 3 متری را نیز دارد.

دستگلاه حضور و غیاب (UBio-X Pro 2) در بحث امکانات ارتباطی نیط دارای قابلیت هایی نظیر امکان اتصال از طریق شبکه، قابلیت کار با کارتخوان های متعدد و همچنین خروجی (SD Card) برای بروزرسانی نرم افزار (Firmware) و عملیات بکاپ گیری (Backup) می باشد و بطور کلی جهت ارتباط با دیگر دستگاه های میزبان به درگاه های ارتباطی (TCP/IP،485 RS 232&،Wiegand) و (WiFi) بصورت آپشن تجهیز شده است.

وزن 1200 گرم
حمل و نقل کالا